רישוי עסקים הרצליה: התהליך להוצאת רישוי בעיר היוקרתית בישראל

רישוי עסקים הרצליה
נועה אזולאי, מרץ 2, 2024
נועה אזולאי, מרץ 2, 2024
ניווט נוח בעמוד

מעוניינים להוציא רישוי עסקים הרצליה? אז אתם נמצאים במקום הנכון. במאמר זה נפרט על התהליך, על חשיבותו, ומהן הדרישות. מוכנים? בואו נתחיל

הרצליה, שכנתה היוקרתית של תל אביב, היא כנראה אחת הערים היפות בארץ. עם מרינה מטופחת ומרשימה, סביבה ירוקה, ומיקום לא פחות ממושלם, הרצליה היא יעד אטרקטיבי למדי לפתיחת עסק. אך כיצד מוצאים רישיון עסק? ובכן, מדובר בתהליך בירוקרטי המתבצע מול מחלקת רישוי עסקים הרצליה אשר מבוסס גם על ההנחיות והדרישות של מדינת ישראל לקבלת רישיון עסק, וגם אחר תקנות מקומיות של עיריית הרצליה, חוק עזר עירוני, ומחלקת הרישוי שלה.

אז מהם השלבים להוצאת רישוי עסקים הרצליה?

להלן השלבים להוצאת רישוי עסקים הרצליה:

שלב ראשון

יש לבצע תכנון מוקדם ומידע מקדמי. מה הכוונה? ובכן בית העסק שלכם חייב לעמוד בקריטריונים שונים המהווים תנאי בסיס להמשך התהליך, כמו תוכנית בטיחות אש. הקריטריונים האלה נוגעים למיקום העסק, מידותיו, ופרטים טכניים נוספים. לכן, לפני שאתם חותמים על חוזה שכירות, עליכם לוודא עם העירייה כי המבנה אכן עומדת בדרישות של מחלקת הנדסה במסגרת רישוי עסקים הרצליה, התאמה לתכנית בניין עיר, האם המבנה בהיתר, האם יש לו חריגות בניה, אך איך תדעו? אנו ממליצים להיפגש עם נציג של מחלקת הרישוי, דרך הפגישה תוכלו לקבל הסברים מפורטים על התהליך ולא פחות חשוב, רשימה של גופים מקומיים שיוכלו לספק לכם את המידע המקדמי של המבנה

שלב שני

יש להמציא תוכנית עסק הבנויה בהתאם להנחיות של מחלקת רישוי עסקים הרצליה. חשוב לציין שעם הגשת התוכנית יש להגיש גם תרשימי סביבה, מפת מצבית, בקשה לשימוש חורג, טבלת אישורים, ייפוי כוח, ומסמכים נוספים בהתאם לדרישות של עיריית הרצליה.

שלב שלישי

בשלב השלישי הגיע העת להגיש בקשה לקבלת רישוי עסקים הרצליה (אך ורק לאחר ביצוע כלל ההנחיות בשלבים הראשונים!). כלומר? יהיה עליכם להגיש בקשה למחלקת הרישוי ביחד עם כל החומרים במרוכז. הבקשה חייבת לכלול טופס הגשת בקשה לרישיון, תוכנית עסק חתומה, תוכנית בטיחות, שובר אישור לתשלום האגרה, חוזה שכירות חתום, מסמכי תאגיד, פרוטוקול מורשה חתימה, מס’ חוזה ארנונה, ייפוי כוח, וצילום תעודת זהות. לאחר 21 יום תישלח אליכם תשובה באם הבקשה אושרה או נדחתה ומדוע.

שלב רביעי

במידה ובקשתכם אושרה, לפי חוק רישוי עסקים, תיכנסו לתהליך אישור גורמי הרישוי אשר יגיעו לעסק שלכם לבצע ביקורת ודרישות כל אחד בתחומו, ובאם יש גם ביקורת משרד הבריאות במידה והעסק קשור בנושאי מזון, רשיון עסק יכול להיות מונפק מ 21 יום ועד מעל שנה, תלוי בפריט רישוי המוגש, הגיע השלב של הנפקת הרישיון לעסק שלכם. לתשומת ליבכם, גם לאחר קבלת הרישיון יש לציית להנחיות והדרישות שהקנו לכם את הרישיון.
ליצירת קשר עם האגף לקידום עסקים הרצליה:
שעות וימי קבלת קהל באמצעות מערכת לזימון תורים
רח’ השרון 29, הרצליה
ימים ושעות: א’, ג’, ה’ –  8:00-12:30
ב’ –  16:00-18:00
ביום ד’ אין קבלת קהל.
שעות מענה טלפוני
מנהלת מחלקת רישוי עסקים: 09-9566773
ימים א’, ג’– 13:30-15:30
יום ב’ – 08:30-14:30
יום ה’ – 13:30-15:00

מהן הדרישות היחודיות של רישוי עסקים הרצליה

בנושא השאלה מי צריך רישיון עסק, לעיריית הרצליה יש הנחיות ייחודיות הנוגעות להיתרים שונים כגון קבלת היתר רוכלות, היתר חנייה, היתר להוצאות שולחנות וכסאות לשטח המדרכה או החוף, היתר סגירת חורף, היתר לפתיחת דוכני מזון בשטח ציבורי ובפרט בימי חג ואירועים, והיתר לפעולות פרסום כגון שילוט ומודעות בשטחים עירוניים. חשוב לציין כי היתרים אלו תקפים על כל בעלי העסקים וכי עיריית הרצליה רשאית על פי חוק לאכוף אותם ולקנוס עסקים ואף לערב משטרה במידת הצורך.

נשמע מורכב? מועניינים בסיוע מקצועי בשביל הוצאת רישוי עסקים הרצליה? מצאתם

חברת “נועה כיבוי ורישוי בע”מ” שנחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום מעניקה שירות אישי להוצאת רישיון. כמו כן, מעבר לכך שהחברה עוסקת בתחום כבר למעלה מ-15 שנה ומכירה היטב את התהליך הבירוקרטי, היא גם כבר ליוותה מאות עסקים ומכירה לעומק את הדרישות הייחודיות של כל רשות מקומית בארץ, לרבות הרצליה. צוות המומחים של “נועה כיבוי ורישוי בע”מ” ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד קבלת הרישיון. אנו מעסיקים גם יועץ בטיחות אש בשביל לעמוד תקני בטיחות האש הנדרשים.
לקבלת מידע נוסף, “נועה כיבוי ורישוי בע”מ” מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ ללא תשלום. בואו נצא לדרך.

פירוט סיווג פריטי רישוי למסלולי רישוי מקוצרים

לנוחותכם, קישור להורדת מסמך pdf עם פירוט מלא פורסם באתר משרד הפנים רישוי עסקים, במסמך תקבלו מידע על חלוקה למסלולים: תצהיר, היתר מזורז א’, היתר מזורז ב’. וטבלת פריטי רישוי למסלולי רישוי מקוצרים.

במסמך תמצאו את כל הקישורים הרלוונטיים, שיעזרו לכם להתקדם עם הוצאת רישיון עסק. השאירו פרטים בטופס ונשמח לעזור לכם עם ליווי בכל שלבי התהליך עד לקבלת הרישיון וטיפול במסמכי דרישות מביקורת שנתית של הרשויות השונות.

יצירת קשר

השאירו פרטים ואת נושא הפניה ואני אדאג לחזור אליכם בהקדם

Open chat
1
עזרה מישהו?
נועה כיבוי ורישוי
היי
אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן