יועצי בטיחות אש – המומחים שאתם רוצים לצידכם בתהליך רישוי העסק

יועצי בטיחות אש
נועה אזולאי, מאי 30, 2024
נועה אזולאי, מאי 30, 2024
ניווט נוח בעמוד

תפקידם של יועצי בטיחות אש הוא קריטי בתהליך הוצאת רישיון עסק. מעבר לכך שהם מכירים לעומק את החוקים והדרישות החשובות של הרשויות המקומיות והארציות, הם גם מספקים את הידע הנדרש לניהול רמת סיכון נמוכה ולשמירה על סביבה בטוחה ומוגנת.

בטיחות אש מהווה עניין מרכזי וחיוני בכל שלב של הקמת וניהול עסק, כאשר היא מתבטאת לא רק כדרישה על פי חוק אלא גם כחובה מוסרית לשמירה על בטיחות העובדים, הלקוחות והסביבה. למעשה, במהלך תהליך הוצאת הרישיון, הצגת תוכנית בטיחות אש איכותית ומקיפה (לעסקים מעל 100 מ”ר) היא תנאי חובה לקבלת הרישיון כאשר התוכנית חייבת לכלול ניתוח סיכונים מקיף, אמצעי בטיחות מתאימים ותוכניות פעולה למקרה של שריפה. אך כיצד עושים זאת? כאן נכנסים לתמונה יועצי בטיחות אש, המומחים שמכירים היטב את דרישות החוק השונות המשתנות בהתאם לסוג העסק.

אז מהו בפועל תפקידם של יועצי בטיחות אש?

תפקידם הוא להבטיח שעסקים ומוסדות עומדים בכל דרישות הבטיחות הנדרשות על פי החוק. שירותיהם כוללים בדיקות מקיפות כדי לוודא שתשתיות העסק מתאימות לתקנות בטיחות אש,  קבלת אישורים תקינים של ביצוע בדיקות תקופתיות של מערכות כיבוי אוטומטיות (לרבות גלאים וציוד כיבוי אחר- על ידי טכנאים מורשים, ובניית תוכניות פינוי ובטיחות, כולל מיקום של ציוד בטיחות וסימוני יציאות חירום. בנוסף, יועצי בטיחות אש מבצעים הדרכות תקופתיות לעובדים בכל הקשור לנהלי פעולה ומיומנויות במקרה של שריפה וכיבוי אש ראשוני. במילים אחרות? יועצי בטיחות אש משחקים תפקיד מרכזי בשמירה על חיי אדם והגנה על רכוש על ידי מניעת סיכונים והכנה מקדימה למקרי חירום.

מדוע תפקידם של היועצים הוא חשוב בתהליך הוצאת רישיון עסק?

ראשית, תפקידם של היועצים חשוב ביותר בתהליך הוצאת רישיון עסק, מכיוון שהם מבטיחים שהעסק עומד בכל תקנות הבטיחות הנדרשות לפעילותו דרך ייעוץ מקצועי, זיהוי סיכונים ונקודות תורפה, ומתן פתרונות אש. כמו כן, בתהליך הוצאת רישיון עסק, חובה להציג תוכנית בטיחות אש העונה על כל הדרישות והתקנים, בעסקים מעל 100 מ”ר, ויועצי בטיחות אשר מכירים את החוקים והנהלים הנדרשים לעומק, בונים תוכנית בטיחות אש מקצועית המעלה את הסיכוי לקבלת הרישיון במהירות רבה יותר.

מחפשים יועצי בטיחות אש מובילים? מצאתם!

חברת “נועה כיבוי ורישוי” מעניקה מגוון רחב של שירותים בתחום הבטיחות והכיבוי. בין שירותיה של החברה תוכלו למצוא ייעוץ מקצועי, תכנון וביצוע פרויקטים למערכות כיבוי אש, הדרכות לעובדים על שמירת תקנות הבטיחות, וליווי מקצועי בתהליך הוצאת רישיון עסק. צוות המומחים של החברה מציע שירותים מקצועיים ומותאמים אישית לצרכי הלקוחות, תוך התבססות על ידע רחב בתחום והיכרות מעמיקה עם הדרישות המקומיות והלאומיות.

האם אתם בעלי עסק? לקבלת פרטים נוספים או ייעוץ בנושא, אל תהססו ליצור קשר עם “נועה כיבוי ורישוי” עוד היום ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה שתהיינה לכם.

פירוט סיווג פריטי רישוי למסלולי רישוי מקוצרים

לנוחותכם, קישור להורדת מסמך pdf עם פירוט מלא פורסם באתר משרד הפנים רישוי עסקים, במסמך תקבלו מידע על חלוקה למסלולים: תצהיר, היתר מזורז א’, היתר מזורז ב’. וטבלת פריטי רישוי למסלולי רישוי מקוצרים.

במסמך תמצאו את כל הקישורים הרלוונטיים, שיעזרו לכם להתקדם עם הוצאת רישיון עסק. השאירו פרטים בטופס ונשמח לעזור לכם עם ליווי בכל שלבי התהליך עד לקבלת הרישיון וטיפול במסמכי דרישות מביקורת שנתית של הרשויות השונות.

יצירת קשר

השאירו פרטים ואת נושא הפניה ואני אדאג לחזור אליכם בהקדם

Open chat
1
עזרה מישהו?
נועה כיבוי ורישוי
היי
אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן